projekter , der beskæftiger innovative teknologier

Du skal bruge:
Godkendt firhjulet tank vogn

Som computer og kommunikationsteknologier forhånd har informationsdeling øges over noget nogen kunne have forudsagt selv 10 eller 20 år siden . Statslige, akademiske , videnskabelige og industrielle projekter anvende innovative teknologier i en kontinuerlig søgning til forlænge menneskers liv , øge effektiviteten i produktionen og styrke læring og menneskelig udvikling .

ThinkQuest

ThinkQuest har ansat innovativ teknologi siden starten i 1996 . Projektet fremmer , støtter og belønner studerende, der arbejder i kollaborative teams online for at skabe uddannelsesmæssige hjemmesider for andre studerende . ThinkQuest har støttet udviklingen af mere end 7. 000 projekter lavet af studerende fra hele verden . Studerende er udfordret til at skabe innovative løsninger til virkelige verdens problemer med web -baseret undervisning projekter . Vindere af den årlige konkurrence tjene en tur til det årlige ThinkQuest Live event i San Francisco , Californien . Første-, anden-og tredje-plads vinderne modtage nye laptops for teammedlemmer , og første-plads teams modtager en $ 5. 000 donation til deres skole eller organisation. Første projekter, hvor man har inkluderet en elev lederskab portalwebsted og en matematik film netsted for at fremme børns matematik og lærerig oplevelse.

for Undervisning Arcade

Det Education Arcade blev skabt af computer-og videospil udviklere og forskere fra Massachusetts Institute for Teknologi og University of Wisconsin-Madison . Projektet beskæftiger videospil teknologi til at udforske og udvikle spil, der understøtter læring . Holdet udvikler spil og simulering oplevelser for de studerende at lære om fysik , teknik og endda Shakespeare . For eksempel , simulerer fysikspil Supercharged en tre-dimensionel elektromagnetisk felt , at spillere navigere med et skib , mens beskæftiger fysik koncepter til at fremme gennem spillet . En undersøgelse af mellemskolen bestemmes elever i Waltham , Massachusetts , at studerende , der spillede spillet scoret højere end studerende , der var begrænset til traditionelle læringsmetoder. Uddannelse Arcade holdet fortsætter med at udvikle spil og udforske deres integration i undervisningen læseplaner .

Invention , Design , Engineering og kunst Cooperative

The National Science Foundation skabt den innovative teknologi Oplevelser for studerende og undervisere ( ITEST ) Learning Resource Center at støtte projekter, fordybe studerende i naturvidenskab , teknologi , teknik og matematik . En gruppe af elever i klasser otte til 12 i St. Paul , Minnesota , deltager i en ITEST projekt kaldet Opfindelsen , design, teknik og kunst ( IDEA ) Cooperative . Kooperativet giver studerende innovativ teknologi oplevelser i mekanisk og elektrisk ingeniørarbejde . Studerende udforske produktdesign , robotteknologi og tre-dimensionelle modeller software . Ottende-og niende-klasses elever udforske de indre funktioner i teknisk design teams og derefter flytte ind i lønnet arbejde erfaringer med opfindelsen besætninger i lønklasse 10 til 12 . Alt arbejde i IDEA Programmet er rettet mod at bruge tekniske færdigheder til at løse problemer i fællesskaber .


Kommentarer

Vi ønsker, at dine argumenter og meninger er velkomne. Være objektiv og medfølelse. Mange mennesker læser hvad du skriver. Gør debat til en bedre oplevelse for både dem og dig selv. Mellem 20:00 og 08:00 det er lukket for kommentering og vi fjerner automatisk kommentarer med sjofle ord, defineret af vores moderatorer.

link:

  • Om os
  • Advertising
  • Fortæl redaktionen
  • Få nyhedsbreve
  • RSS-feed

Redaktør: Karin Christofferse
Nyheder redactor: Morten Nyberg

Kundeservice: Stig Ole Salomon,
Flemming Sørensen

Tel: +45 00 99 99 00
Fax: +45 00 99 99 01

© Copyright 2014 Einsten.net - All rights reserved.